Σελίδες

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Tην στήριξη του κόσμου θέλει ο Αρτούρος Ριμκεβίτσιους

Αναλυτικά η συνέντευξη του Ριμκεβίτσιους στο arcadia-sports:

Είναι δύσκολη η φετινή προετοιμασία του Αστέρα ενόψει της νέας σεζόν;

«
Πράγματι, η προετοιμασία της ομάδας μας είναι πάρα πολύ δύσκολη αυτή την περίοδο, πολύ απαιτητική και χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από όλους μας. Είναι δύσκολη αλλά είναι πολύ καλή προπόνηση».

Πώς κρίνεις τον Αστέρα οργανωτικά;

«
Όλα είναι άψογα στον Αστέρα. Είναι πολύ οργανωμένο σωματείο, έχει καλές εγκαταστάσεις, γήπεδα, αποδυτήρια κλπ. Έχει ό,τι μπορεί να ζητήσει ένας ποδοσφαιριστής».

Ποιοι θα είναι οι στόχοι του Αστέρα για φέτος; Τι να περιμένει ο κόσμος;

«
Ονειρεύομαι τον Αστέρα ψηλά στη βαθμολογία, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα πολύ καλό πρωτάθλημα, θα τα δώσουμε όλα και ελπίζω να τα καταφέρουμε. Θέλω να δω τον Αστέρα να παίζει στην Ευρώπη, στο υψηλότερο επίπεδο και μακάρι να τον βοηθήσω με τα γκολ μου!».

Πόσα γκολ θα βάλεις; Τι υπόσχεσαι στους φιλάθλους του Αστέρα;

«
Θεωρώ ότι μπορώ να πετύχω 10 γκολ. Πρώτος μου στόχος είναι να «κερδίσω» τον προπονητή μου και να παίζω στην ομάδα και μετά πιστεύω ότι τα γκολ θα έρθουν. Ελπίζω να δω πολύ κόσμο στο γήπεδο, να έρθουν να μας υποστηρίξουν».

Πώς είναι το κλίμα στην ομάδα;

«
Όλα είναι πολύ καλά. Όλοι οι άνθρωποι της ομάδας είναι φιλικοί και μεταξύ των παικτών υπάρχει πολύ καλό κλίμα. Το ίδιο ισχύει και με τον προπονητή μας, ο οποίος είναι πολύ καλός αλλά και με το υπόλοιπο τεχνικό τιμ».

Πώς είναι η ζωή στην Τρίπολη;

«
Είναι μια μικρή πόλη, ήσυχη και οι άνθρωποι είναι πολύ φιλικοί. Δεν έχει θάλασσα βέβαια που μου αρέσει, αλλά είναι κοντά το Ναύπλιο που έχω πάει 2 φορές και η Καλαμάτα. Μου αρέσει εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου