Σελίδες

Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Το παράπονο του Αλεξόπουλου

Πικραμένος από τον τρόπο που του συμπεριφέρθηκαν στην ΑΕΚ, αλλά συναισθηματικά δεμένος με το σύλλογο και τον κόσμο του δήλωσε ο Γιώργος Αλεξόπουλος μιλώντας στονNovaΣΠΟΡ FM 94,6. Ο 33χρονος αμυντικός είχε τεθεί στο περιθώριο από την «Ένωση» και προ ημερών αποδεσμεύτηκε και υπέγραψε συμβόλαιο με τον Εργοτέλη.

«Υπήρχαν άνθρωποι που εκτίμησαν ότι έπρεπε να κάνω μόνος μου προπόνηση κι έτσι έγινε. Πρέπει να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις τις καταστάσεις που θα σου παρουσιαστούν. Δεν θέλω να μιλήσω για πικρία. Να βγω και να κατηγορήσω ποιον; Έναν άνθρωπο καταξιωμένο, που έχει πάρει τα περισσότερα πρωταθλήματα στην Ελλάδα; Κάποιοι αποφάσισαν να κάνω προπόνηση μόνος μου. Αν αυτό τιμά και εμένα και αυτούς που το αποφάσισαν, εντάξει…», τόνισε και πρόσθεσε: «Η οικογένειά μου με μεγάλωσε χωρίς απωθημένα και κόμπλεξ. Δεν νομίζω ότι θα ήμουν βάρος να συμμετέχω στις προπονήσεις ή την προετοιμασία της ομάδας. Όμως ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής δέχομαι τις αποφάσεις. Έχω δει ποδοσφαιριστές μεγαλύτερης αξίας από μένα και να μην έχουν το τέλος ή τη συμπεριφορά που τους αξίζει».

Ό,τι έγινε, ωστόσο, δεν χαλά το «δέσιμό» του με την ΑΕΚ και τους φιλάθλους της. «Εγώ κρατώ τη σχέση με τον κόσμο και την αγάπη και την εκτίμηση προς το πρόσωπό μου. Είναι μια σχέση ανιδιοτελής. Μου έδιναν κίνητρο να συνεχίσω την προσπάθειά μου, γιατί είχα πολλές ατυχίες με τραυματισμούς. Καθημερινά με παρότρυναν να συνεχίσω και ο κόσμος της ΑΕΚ, πέρα από την οικογένειά μου έχει ένα μεγάλο μερίδιο στο ότι συνεχίζω να παίζω μπάλα. Μπορεί να έχω πικρία από την ομάδα, αλλά δεν συγχέω την ΑΕΚ με αυτή την αντιμετώπιση».

Πλέον ένα νέο κεφάλαιο ανοίγεται μπροστά του. «Ο Εργοτέλης έχει διοικητική σταθερότητα, έναν καταξιωμένο Έλληνα προπονητή στον πάγκο, ποδοσφαιρική ηρεμία και αποτελεί την καλύτερη επιλογή για έναν ποδοσφαιριστή. Είναι θετικό για έναν αθλητή να είναι αφοσιωμένος σε αυτό που κάνει, στη δουλειά του και να μην ασχολείται με άλλα πράγματα. Θέλω να απολαύσω το ποδόσφαιρο, να είμαι ήρεμος και να βοηθήσω την ομάδα μου. Οι στόχοι του Εργοτέλη είναι να έχει μια σταθερή πορεία και να πηγαίνει όσο πιο ψηλά μπορεί», τόνισε ο Γιώργος Αλεξόπουλος.

Πριν επιλέξει τον Εργοτέλη, είχε κι άλλες προσφορές. «Υπήρξαν κι άλλες ομάδες που με προσέγγισαν και τις ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Ήταν μία δύσκολη στιγμή για μένα, γιατί προερχόμουν από τραυματισμό κι έπαιξα μόλις δέκα λεπτά πέρυσι. Μακάρι να μην έχει κανένας αθλητής τόσους τραυματισμούς. Μόλις όμως με προσέγγισε ο Εργοτέλης πήρα αμέσως την απόφαση και ήταν συνειδητή».

Τέλος, εξέφρασε την αισιοδοξία για ένα πιο δυνατό πρωτάθλημα, αλλά και την πεποίθηση πως η ΑΕΚ θα εμφανιστεί πιο ισχυρή την ερχόμενη σεζόν. «Πιστεύω θα είναι πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα. Ο Ολυμπιακός έχει κάνει κάποιες καλές μεταγραφές, ενώ ο Παναθηναϊκός έχει έτοιμη ομάδα από πέρυσι. Η ΑΕΚ πιστεύω πως θα πάει πάρα πολύ καλύτερα. Έχει διοικητική σταθερότητα και πολύ καλό υλικό».


www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου