Σελίδες

Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Συνεχίζεται το «μοντάρισμα», την Τετάρτη το τελευταίο φιλικό

Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία του Ηρακλή στην Πορταριά. Ο Γιόζεφ Μπουμπένκο δεν λυπήθηκε για μια ακόμα μέρα τους ποδοσφαιριστές του και τους... «έβγαλε» το λάδι. Παράλληλα αύριο ολοκληρώνεται η παραμονής της αποστολής στην Πορταριά με ένα φιλικό με την Δόξα Κατωκοπιάς.

Ακόμα δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας έκανε ο Ηλίας Μίλκας: «
Η καλύτερη ευχή για μένα έχει να κάνει με το θέμα της υγείας. Να είμαι υγιής και από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα με σκληρή δουλειά έρχονται στην πορεία. Σε ομαδικό επίπεδο ο Ηρακλής δουλεύει πολύ σκληρά. Σε ατομικό επίπεδο μέρα με την ημέρα νιώθω ακόμη καλύτερος. Δεν έχει καμία σχέση η εικόνα μου με αυτή που παρουσίαζα πέρυσι ή πρόπερσι. Είναι πολύ θετικό το γεγονός της παραμονής του προπονητή μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Θα ήταν μεγάλο πρόβλημα αν υπήρχε κι άλλη αλλαγή, διότι για εμάς τους ποδοσφαιριστές είναι πολύ δύσκολο ανά συχνά χρονικά διαστήματα να αλλάζουμε τα πλάνα και τον τρόπο ανάπτυξης του παιχνιδιού μας.

Φέτος ξεκινάμε με κάποια στάνταρ και όχι από την αρχή. Μπορεί να αποχώρησαν ορισμένοι παίκτες αλλά με τις προσθήκη που γίνονται η ομάδα του Ηρακλή θα γίνει πιο ανταγωνιστική στο πρωτάθλημα. Ακολουθεί το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας σε λίγες ημέρες, όπου εκεί θα δώσουμε δυνατά φιλικά παιχνίδια με δυνατές ομάδες. Η ενίσχυση της ομάδας μας με παίκτες που προήχθησαν από τη δεύτερη ομάδα μου θυμίζει την εποχή που προπονητής μας ήταν ο κ. Πεντράθα. Στην ομάδα των τερματοφυλάκων είναι μαζί ο νεαρός Γκουτζελάς.

Ένα παιδί, που έχει πολλά προσόντα. Eίναι η ευκαιρία του να δουλέψει επαγγελματικά, όλη την ημέρα τον βοηθάμε και του μεταδίδουμε τις δικές μας γνώσεις και από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του να τις αξιοποιήσει. Ο Γιώργος Μπαντής και όλοι οι μεγαλύτεροι παίκτες έχουν τον απόλυτο σεβασμό από όλους μας και κάθε στιγμή προσπαθούμε να μάθουμε από αυτούς. Ήμουν κι εγώ καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης πριν από μερικές εβδομάδες. Ήμουν κι εγώ αγχωμένος αλλά ποτέ δεν πίστεψα μέσα μου ότι θα υπάρξει πρόβλημα
».

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου